Oprogramowanie do tablic interaktywnych EduROM Matematyka na wesoło "Detektyw" 11-12 lat

Producent: Young Digital Planet
Cena netto:
Cena brutto:


Gra edukacyjna "Matematyka na wesoło" to interaktywna przygoda będąca połączeniem kursu multimedialnego i fascynującej zabawy.Rozwija ona wiedzę nie tylko z zakresu przedmiotu, lecz także zdolność logicznego myślenia, łączenia faktów i wnioskowania. Uczeń, wcielając się w jedną z postaci scenariusza gry, przeżywa wiele niezwykłych przygód, a zarazem poznaje zagadnienia z dziedziny arytmetyki i geometrii oraz dokonuje wielu pomiarów i obliczeń.

 

Fabuła gry

Fabułą gry jest kradzież obrazu z muzeum. Policja rozkłada bezradnie ręce. Gracz musi jej pomóc, odnajdując i przesłuchując świadków, gromadząc informacje w aktach. Wśród podejrzanych są konserwator obrazów, para turystów, stróż i dyrektor obiektu oraz sam kolekcjoner, który wypożyczył muzeum eksponat. Trzeba działać zdecydowanie i szukać tak długo, aż uda się ustalić, co naprawdę się zdarzyło w muzeum tej nocy, kiedy popełniono przestępstwo.

 

Figury geometryczne

Wykonując ćwiczenia z różnymi figurami geometrycznymi, uczestnik gry poznaje figury płaskie i przestrzenne oraz utrwala wiedzę z tego zakresu. Rozwiązując zadania, polegające na przykład na określeniu elementów składowych brył przestrzennych widocznych z róznych stron, kształtuje swoją wyobraźnię przestrzenną.

 

Arytmetyka i mierzenie

Gra zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętności z zakresu podstawowych działń arytmetycznych. Uczestnik gry wykonuje działania z jednostkami długości, odległości, pojemności, wagi oraz czasu.

 

Obliczenia pieniężne

Gracz rozwiązując zadania z wykorzystaniem waluty (złoty, grosze, banknoty, monety) typu cena-ilość wartość, rozwinie umiejętność dokonywania obliczeń pienieżnych. Nabyte umiejętności będzie mógł wykorzystać w życiu codziennym.

 
Zakres zagadnień

  • Dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych z wykorzystaniem waluty
  • Szacowanie zamalowanej części figury – procenty, ułamki dziesiętne
  • Obliczanie wielokrotności liczb dziesiętnych
  • Szyfrowanie hasła – działania na liczbach naturalnych
  • Szacowanie wartości całej figury
  • Budowanie figur o okreśłonym polu powierzchni
  • Budowanie diagramów słupkowych i liniowych

 
Zalety programu

  • Setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych
  • Możliwość śledzenia postępów w nauce dzięki rejestrowi wyników
  • Zabawy ćwiczące spostrzegawczość
  • Stopniowalny poziom trudności zadań
  • Pomoc w formie dźwiękowej
  • Mnogość zabawnych animacji, ilustracji i narracji

 

Produkt wycofany z oferty, prosimy o kontakt z handlowcem w celu znalezienia zamiennika.

Cechy produktu

Producent: Young Digital Planet
Typ: do tablicy interaktywnej
Zastosowanie oprogramowania: szkoła podstawowa

Opinie klientów

Brak opinii klientów dotyczących tego produktu.


Dodaj swoją opinię




12345


Aby dodawać opinie musisz mięć konto w naszym sklepie.
Nie masz konta? Zarejestruj się.

Zobacz także inne produkty

Lampa do projektora EPSON VS410 ELPLP64 / V13H010L64 Cena brutto: 1247.00 PLN
Lampa do projektora OPTOMA WU334 BL-FP240G / SP.7AZ01GC01 Cena brutto: 1415.00 PLN
Niszczarka Rexel AUTO+ 750X Cena brutto: PLN
Oprogramowanie EduSensus LOGOPEDIA PRO Pakiet GOLD Cena brutto: 4799.00 PLN
Lampa do projektora BARCO BE4000 GBP-2717-01 Cena brutto: PLN

X

Sklep korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.