Gra edukacyjnya z cyklu "Matematyka na wesoło" ma w przyjemny sposób wprowadzić dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świat królowej nauk. Fascynująca zabawa łączy się z rozwiązywaniem zagadek oraz zadań wplecionych w fabułę. Najmłodsi wcielają się w wybraną postać i wraz z nią przeżywają niezwykłe przygody, kontynuując grę pod warunkiem udzielenia prawidłowych odpowiedzi. Rezultatem nauki poprzez zabawę jest nie tylko nabywanie wiedzy matematycznej, lecz również budzenie zainteresowania światem liczb.
Fabuła gry
Nocą do małej fabryki zabawek, która od wielu lat produktuje misie, samochody i drewniane klocki, włamało sie dwóch złodziei i zniszczyło wszystkie urzadzenia. dziecko może przeprowadzić dochodzenie i spróbować wykryć sprawców włamania. Rozwiązując tę zagadkę, opanuje wiele umiejętnosci matematycznych stymulujących jego rozwój i zdolności poznawcze, a w szczególności myślenie operacyjne, pamięć oraz sprawność manualną.
Figury geometryczne
Gra umożliwia wykształcenie oraz rozwinięcie intuicji geometrycznej dziecka, a takze jego wyobraźni przestrzennej, dzieki ćwiczeniom związanym z rozpoznawaniem podstawowych figur geometrycznych, porównywaniem oraz konstruowaniem innych figur z figur podstawowych.
Arytmetyka
Wykonując ćwiczeniazawarte w grze, dziecko rozwinie praktyczne umiejętności dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia liczb od 1 do 100. Nauczy się także rozumienia roli cyfry jedności i dziesiątek oraz posługiwania się w praktyce pojęciem liczby we wszsystkich jej postaciach.
Mierzenie i obliczenia pieniężne
Gra obejmuje również ćwiczenia rozwijające sprawnosć dziecka w obliczeniach z wykorzystaniem waluty: określanie ceny, kosztu zakupu oraz wydawania reszty. Zadania te wpływają na kształtowanie pojęcia liczby w aspekcie miarowym
Zalety programu
Zakres zagadnień
Produkt wycofany z oferty, prosimy o kontakt z handlowcem w celu znalezienia zamiennika.
Producent: | Young Digital Planet |
Typ: | do tablicy interaktywnej |
Zastosowanie oprogramowania: | szkoła podstawowa |
Brak opinii klientów dotyczących tego produktu.
Lampa do projektora EPSON BrightLink 475Wi ELPLP71 / V13H010L71 | Cena brutto: 789.00 PLN |
Ekran elektryczny Projecta Elpro Electrol 160x160 cm (1:1) | Cena brutto: PLN |
Lampa do projektora HITACHI CP-EU4501WN DT02061 / DT02061M | Cena brutto: PLN |
Lampa do projektora CHRISTIE DS +305W 003-120181-01 | Cena brutto: 3240.00 PLN |
Ekran ramowy Adeo FrameLess Curved 400x167 cm (2.39) | Cena brutto: 8149.14 PLN |
Kabel HDMI 12,2m Key Digital Champions Series Commercial ProK 4K PROMOCJA!
Arakno Mini - Najwyższej klasy, precyzyjny uchwyt do projektora (do 20kg) (100% Made in Italy)
Arakno - Najwyższej klasy, precyzyjny uchwyt do projektora (do 45kg) 70 – 120cm (100% Made in Italy)
Arakno - Najwyższej klasy, precyzyjny uchwyt do projektora (do 45kg) 40 – 60cm (100% Made in Italy)
Arakno - Najwyższej klasy, precyzyjny uchwyt do projektora (do 45kg) (100% Made in Italy)