Zestaw interaktywny 35000 PLN #4 / Aktywna tablica 2023 3x monitor Avtek TS 7 lite 86 (86 cali 4K) + 3x aplikacja terapeutyczna EduBoty

Producent: AVtek
Cena netto:
Cena brutto:


Stawka 0% VAT obowiązuje tylko dla edukacji!

 

Monitor interaktywny Avtek TS 7 Lite 86" 4K (x3)

Avtek TS 7 Lite to monitor interaktywny posiadający system Android 11 oferujący szybkie podzespoły i wysoką wersję systemu operacyjnego co sprawia, że obsługa monitora jest znacznie bardziej płynna, oraz pozwala na zainstalowanie coraz bardziej wymagających aplikacji.

 

Możliwość pisania dwoma kolorami w tym samym czasie - prowadź barwną prezentację i przykuj uwagę uczniów lub współpracowników dzięki dołączonymi do zestawu pisakami dwustronnymi.

 

Wbudowany moduł WiFi/Bluetooth pozwala na wygodne, szybkie dołączanie do dostępnych sieci oraz błyskawiczne uruchomienie bluetooth w celu przesyłania plików lub bezprzewodowego podłączenia urządzeń jak głośniki czy słuchawki.

 

Dokładne sterowanie dotykiem - dzięki technologii Zero Bonding korzystanie z monitora jest jeszcze naturalniejsze. Minimalna przestrzeń pomiędzy wyświetlaczem a szybą ochronną sprawia, że elektroniczny tusz pojawia się tuż pod pisakiem, z ograniczonym do minimum zjawiskiem paralaksy. Poprawia to odczucia pisania dzięki czemu najczęściej używane funkcje monitora interaktywnego notowanie, pisanie czy rysowanie są przyjemniejsze i bardziej intuicyjne.

 

Wbudowana aplikacja do bezprzewodowego przesyłania obrazu pozwala na połączenie z 8 komputerami lub urządzeniami mobilnymi na raz i wyświetlanie do czterech obrazów jednocześnie. Bezprzewodowe przesyłanie obrazu, dźwięku i dotyku pozwala na jeszcze wygodniejszą współpracę i eliminuje potrzebę podłączania każdego z komputerów bezpośrednio do monitora.

 

Dzięki unikalnemu rozwiązaniu, jakim są współdzielone porty USB na froncie monitora, raz podłączona pamięć USB będzie dostępna zarówno w systemie Android, jak i wbudowanym komputerze OPS bez potrzeby przekładania pomiędzy portami.

 

Narzędzie do głosowania wywoływane z dostępnego na każdym źródle podręcznego paska skrótów pozwala na zadanie dowolnego pytania, zebranie odpowiedzi i ich szybkie podsumowanie. I to niezależnie od tego, czy wyświetlana jest prezentacja, przeglądarka w systemie Android czy obraz z zewnętrznego źródła jak laptop.

 

Funkcje blokowania monitora to rozwiązanie dedykowane dla środowiska szkolnego oraz sprawdzające się w zatłoczonych miejscach. USB Disk Lock pozwala zablokować monitor i odblokować jedynie po podłączeniu klucza (pamięci USB) z odpowiednim plikiem odblokowującym. Aplikacją do blokowania monitora zabezpieczymy go podobnie jak telefon na kod. Jedno i drugie rozwiązanie zabezpiecza sprzęt i dostępne na nim dane przed niepożądanym użyciem.

 

Monitory Avtek TouchScreen posiadają w zestawie interaktywne oprogramowanie Note dla systemu Windows, które pozwala zarówno na przygotowanie lekcji, jak i obsługę biznesowej prezentacji. Note obsługuje ten sam format plików co aplikacja białej tablicy w systemie Android, dzięki czemu ten sam plik można zacząć edytować na monitorze, a następnie dokończyć w aplikacji Note w systemie Windows.

 

Poza oprogramowaniem Note do monitora dołączone są dwa kolejne programy: Connect i Capture. Pierwszy służy komunikacji między urządzeniem mobilnym a komputerem PC i pozwala m.in. na przesyłanie obrazu w obie strony i kontrolowanie prezentacji. Sprawia to, że zdalna kontrola monitora z poziomu komputera jest prosta i intuicyjna

 

 

Aplikacja terapeutyczna EduBoty (x3)

EduBoty to interesująca propozycja dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Program obejmuje 3 zestawy gier wspomagających terapię uczniów:

 

- ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki - Wygraj z dyskalkulią
- ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania - Wygraj z dysleksją
- z deficytami w zakresie funkcji poznawczych, w tym różnorodnymi zaburzeniami uwagi

 

Multimedialny program terapeutyczny (na komputer) EduBoty skutecznie pomaga w terapii specyficznych trudności w nauce czytania, pisania i liczenia. Wspiera rozwój funkcji psychomotorycznych. Rozwija procesy uwagi, pamięci, spostrzegania i myślenia. Pomaga niwelować blokady w uczeniu się poprzez wzmacnianie u uczniów wiary we własne możliwości dzięki stopniowaniu trudności (przechodzeniu od zadań łatwiejszych do trudniejszych).
Doświadczanie sukcesów w sferze zadaniowej przyczynia się do rozwoju poczucia kompetencji oraz przekonania o skuteczności podejmowanych działań. Świadomość radzenia sobie z zadaniami korzystnie wpływa na budowanie właściwej samooceny, na nowo zachęca ucznia do podejmowania trudu związanego z opanowaniem wiedzy i umiejętności szkolnych.
Program ten jest skutecznym narzędziem do efektywnej terapii, umożliwiającym realizację planu działań wspierających zawartych w programie naprawczym dla uczniów z trudnościami w nauce.

 

- Grupa wiekowa: 10+
- 12 gier, 1050 zadań


Opisy gier terapeutycznych EDUBOTY

 

Gry podzielone są na 3 grupy tematyczne:

 

Grupa 1 - Wygraj z dysleksją

  • Rozdzielacz
    • Gra ćwiczy znajomość reguł pisowni nie z rzeczownikami, czasownikami, przymiotnikami i przysłówkami. Celem gry jest przesunięcie robota tak aby chmurka z "nie" znalazła się na polu "oddzielnie" lub "razem". Dostępnych jest 6 zestawów po 10 zadań.​
  • Monter
    • Gra ćwiczy znajomość pisowni wyrazów gdy różni się ona od wymowy. Celem gry jest wybranie brakującej części z pojemnika dla robota montującego wyraz. Dostępnych jest 12 zestawów po 10 zadań. Sprawdzana jest pisownia f-w, t-d, p-b, k-g, ć-dź, ś-ź, ą-om, ę-en, sz-rz, u-ó, ż-rz i ch-h.
  • Łapacz
    • Gra ćwiczy czytanie pojedynczych słów ze zrozumieniem. Celem gry jest wyłapanie wyrazów nie mających sensu. Dostępnych jest 12 zestawów (4 łatwe, 4 średnie i 4 trudne) po 20 wyrazów (10 prawidłowych i 10 bez sensu).
    • Można wybrać 2 warianty rozgrywki:
    • Cele ruchome - kolejne wyrazy pojawiają się na dole ekranu po kolei i przemieszczają ku górze. Ten wariant przypomina typowe gry rozrywkwe i jest preferowany przez dzieci.
    • Cele Statyczne - wszystkie wyrazy pojawiają na raz ekranie. Ten wariant jest wygodniejszy przy pracy z terapeutą.
  • Poprawiator
    • Gra ćwiczy znajomość pisowni  wymiennych ó, ż, rz i ch. Celem gry jest wstawienie odpowiednich liter do wyrazów przez strzelenie do nich laserem. Dostępnych jest 8 zestawów ( 2 z "ó", 2 z "ż", 2 z "rz" i 2 z "ch" ) po 20 wyrazów (10 prawidłowych i 10 nieprawidłowych).
    • Można wybrać 2 warianty rozgrywki:
    • Cele ruchome - kolejne wyrazy pojawiają się z prawej strony ekranu po kolei i przemieszczają ku lewej. Ten wariant przypomina typowe gry rozrywkwe i jest preferowany przez dzieci.
    • Cele Statyczne - wszystkie wyrazy pojawiają na raz ekranie. Ten wariant jest wygodniejszy przy pracy z terapeutą.

 

Grupa 2 - Wygraj z dyskalkulią

  • Składacz
    • Gra ćwiczy umiejętność dodawania w pamięci. Celem gry jest przesunięcie robota tak aby chmurka z częścią równania uzupełniła jedną z 4 części na ekranie. Dostępne są 3 zestawy (łatwy, średni i trudny) po 10 zadań.
  • Młotkowiec
    • Gra ćwiczy umiejętność transkodowania wartości pisanych słownie na liczby. Celem gry jest wskazanie odpowiedniego pomidora z liczbą podaną słownie w poleceniu. Dostępnych jest 12 zestawów (4 łatwe, 4 średnie i 4 trudne) po 20 liczb.
  • Łowca
    • Gra ćwiczy znajomość tabliczki mnożenia poprzez wskazywanie wielokrotności liczb od 2 do 9. Celem gry jest strzelanie z kuszy do liczb będących wielokrotnością zadanej liczby. Dostępnych jest 9 zestawów (4 łatwe dla wielokrotności liczb 2 i 5, 3 średnie dla wielokrotności liczb 3, 4 i 6 oraz 3 trudne dla wielokrotności liczb 7, 8 i 9) po 20 liczb (10 prawidłowych i 10 nieprawidłowych).
    • Można wybrać 2 warianty rozgrywki:
    • Cele ruchome - kolejne wyrazy pojawiają się z lewej strony ekranu po kolei i przemieszczają ku prawej. Ten wariant przypomina typowe gry rozrywkwe i jest preferowany przez dzieci.
    • Cele Statyczne - wszystkie wyrazy pojawiają na raz ekranie. Ten wariant jest wygodniejszy przy pracy z terapeutą.
  • Rachmistrzyni
    • Gra ćwiczy umiejętność dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia. Celem gry jest wybranie brakującego znaku działania z pojemnika dla robota montującego równanie. Dostępnych jest 12 zestawów po 10 zadań. Zestawy są pogrupowane po 4 w zależności od poziomu trudności.

 

Grupa 3 - Rusz głową

  • Mądrala
    • Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia, analizy i wnioskowania. Celem gry jest wskazanie balonu, którego zawartość różni się pod względem jakiejś cechy od zawartości pozostałych. Dostępnych jest 6 zestawów (2 łatwe, 2 średnie i 2 trudne) po 10 zadań.
  • Myśliciel
    • Gra ćwiczy umiejętność czytania ze zrozumieniem i logicznego myślenia. Celem gry jest wskazanie obiektu opisanego w poleceniu. Dostępnych jest 6 zestawów (2 łatwe, 2 średnie i 2 trudne) po 30 zadań.
  • Lustrzak
    • Gra ćwiczy umiejętność rozróżniania lustrzanego odbicia liter i cyfr. Celem gry jest wskazanie cyfry lub litery będącej lustrzanym odbiciem. Dostępnych jest 6 zestawów (2 łatwe, 2 średnie i 2 trudne) po 10 zadań.
  • Doparek
    • Gra ćwiczy umiejętność szybkiej oceny liczebności zbiorów poprzez ocenę ich parzystości. Celem gry jest wskazanie skrzynki z nieparzystą liczbą jabłek i uzupełnienie jej. Dostępnych jest 6 zestawów (2 łatwe, 2 średnie i 2 trudne) po 10 zadań.

 

 

Stawka 0% VAT obowiązuje tylko dla edukacji!

Cechy produktu

Producent monitora: Avtek
Rodzaj monitora: Interaktywny
Wyświetlacz: LED
Rodzaj podświetlenia: LED
Przekątna (cale/cm): 65
Jasność (cd/m2): 380
Kontrast: 4000:1
Czas reakcji matrycy: 8ms
Rozdzielczość monitora: 3840 x 2160
Typ złączy: 1 x USB (C), 1 x USB 2.0, 4 x USB 3.0, 2 x USB Touch, 1 x mini jack 3.5 mm, 3 x HDMI, 1 x VGA
Ekran obrotowy (Pivot): Nie
Wymiary zewnetrzne wys/szer/gł [cm]: 196 x 116 x 86
Waga [kg]: 47
Funkcje: Komunikacja Bluetooth, Komunikacja Wi-Fi, Czujnik światła, Zmiana nazwy źródła sygnału.

Mogą Cię również zainteresować

Stand stojak do ekranu LED/LCD STD01 | 32
Stand stojak do ekranu LED/LCD STD01 | 32"- 55"
Cena brutto: 1859.00 PLN
Bezprzewodowy system prezentacji Benq InstaShow WDC10
Bezprzewodowy system prezentacji Benq InstaShow WDC10
Cena brutto: 99999.99 PLN

Opinie klientów

Brak opinii klientów dotyczących tego produktu.


Dodaj swoją opinię




12345


Aby dodawać opinie musisz mięć konto w naszym sklepie.
Nie masz konta? Zarejestruj się.

Zobacz także inne produkty

Ekran elektryczny z napinaczami Suprema Drako 365x228 cm (16:10) Cena brutto: 11672.65 PLN
Niszczarka HSM Shredstar X10 ścinki 4,5x30mm Cena brutto: PLN
Lampa do projektora EPSON PowerLite X9 ELPLP58 / V13H010L58 Cena brutto: 1285.00 PLN
Projektor multimedialny Epson EB-X03 Cena brutto: PLN
Ekran elektyczny z napinaczami Adeo OnSuperior 400x170cm (21:9) Cena brutto: 14418.86 PLN

X

Sklep korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.